Ez egy elég masszív szerzői filmes lista.
Interzóna
Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon
Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3
Beyonder írta:Hiányzó filmek.
Ezek közül láttam:
1. Animal Kingdom (2010) - Nagyon rendben van, okos és kemény mozi.
7. Gake no ue no Ponyo (2008) - Miyazaki mester műveit szeretem, de ez annyira nem fogott meg (pedig moziban láttam.) A felnőtteket talán kevésbé szólítja meg.
9. Hobo with a Shotgun (2011) - Talán a legjobb neo-grindhouse film.
10. Hot Tub Time Machine (2010) - Jó ötlet, gyenge kivitelezés. Blődli.
12. Let Me In (2010) - Korrekt, de teljesen felesleges remake. Semmi nem indokolja a létezését. Még az sem, hogy ezt felirat nélkül is nézhették az amerikai nézők, mert aki ezt hajlandó végignézni, az olvasni is hajlandó.
16. Okuribito (2008) - Megérdemelte az Oscart. Imádtam. (Szintén moziban volt hozzá szerencsém ezredmagammal.)
22. W. (2008) - Korrekt. Az újkori Stone-filmek közül a jobbak közé tartozik.
Beyonder írta: pár kakukktojás is (Muppets).
Thunderstick írta:Nektek mi az 5 kedvenc filmetek a '80-as évekből?
Thunderstick írta:Nektek mi az 5 kedvenc filmetek a '80-as évekből?
Thunderstick írta:Nektek mi az 5 kedvenc filmetek a '80-as évekből?
Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|